Alla inlägg den 19 september 2008

Av Malin - 19 september 2008 23:29

Sorry att jag inte skrev igår.Det blev så mkt att göra igår så att jag hann aldrig.




Igår hade jag först skolan som var precis som vanligt.Fast under mentorstiden så fick vi se våran teater från i våras när vi hade det som projekt. Man hade nästan glömt bort alla som var otroligt bra på att spela sina karaktärer.Jag ville ha en skådespelarroll men det fick bli en dansande cowboy istället.

Sen hade jag en sen träning med damlaget som slutade vid kl 22. Så det blev ganska sent innan jag gick och la mig.




Och detta ledde till att jag försov mig till halv åtta idag.Och en timme senare skulle skolan börja så det blev liiiite stressigt.Och detta ledde till att jag glömde både spanskaböcker och skåpnyckeln hemma.Så fredagen började dåligt för mig.När jag kom hem så fick jag förbereda mig för träningen och fixa mat. Träningen gick rätt så bra men inte helt.




Denna helg blir match båda dagarna. Imorgon blir det match i Bålsta mot Lagunda med mitt riktiga lag. Sen på söndagen har jag match med damerna i Hallstavik för att möta Hallsta. Nu ska jag försöka gå och lägga mig.Det är samling halv tio på morgonen och om jag inte går och lägger mig snart så kommer jag att se ut som en trött tvättbjörn.



Godnatt!


Kramar från Malin




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards