Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 2 september 2012 19:40

Skiten är just nu den alkohol man fått i sig fredag och lördag. I fredags var det först inventering på willys med laget, sen var det bartömning på skeppet men kunde inte dricka så mycket pga mix race dagen efter. Därefter blev det tidig hemgång. Åkte hem vid ett-tiden. Kom hem, hade ont i mitt irriterande öga som varit rött hela dagen. Kunde inte sova pga smärtan i ögat. Lyckades ta av mig linserna och vaknade drygt 3 timmar senare av att jag inte ens kunde öppna ögat. Fick ta mig ner med ett öga mindre syn, ta en Ipren och sova mera. Klär på mig inför mixrace innan man fick samtal om att gräset fått vattensjuka och därmed var mix race inställt. Bara lägga sig i sängen och kolla på ett par avsnitt six feet under.

På kvällen drog man till Uppsala för att fira en kompis födelsedag. En rolig kväll med mycket skratt.

Inte bara hans födelsedag firades, utan jag passade även på att fira att jag och Oskar varit tillsammans i en månad:-) så glad att jag bestämde mig för att gå ut på krogen den där fantastiska studentdagen, så att man fick träffa denna fina prins. Älskar dig <3

Sov över hos Oskar, somnade runt 5tiden. Vaknar vid ett-tiden, klev upp, och sen gick och käkade på Mariannes. Väldigt god hamburgare sattes i min kurrande mage. Det var inte sista gången jag gick dit :-)

Nu blir det mycket chill innan man ska försöka somna i lagom tid för att orka vara på Jobbstudion kl 9 hehe. Six feet under nu. Kram!

Molly<3

Ovido - Quiz & Flashcards