Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin - 21 oktober 2011 19:52

Om inte någon har märkt det så är det fredag kväll. Fredagsmyyyyys! Inledde dagen med en skön sovmorgon till halv nio, tog en skön dusch. Tog tåget till Uppsala och drog sen till skolan för ett utvecklingssamtal med min mentor. Han var rätt nöjd med mina prestationer i skolan. Ger mig själv en liten klapp på axeln ^^


Drog sedan till city för att hänga med kompisar. Det blev häng på donken med en lilla menyn med cheeseburgare och efter ett tag köpte jag en till cheeseburgare. Insåg när jag kom hem att jag inte ska äta så mycket mer ikväll. Mådde rätt illa efter att ha druckit två glas läsk och två rader av schweizernöt-choklad. Det får räcka med  socker- och fettintaget nu.


Sitter nu och väntar på att Betapet ska öppna upp sidan igen. Den håller på att uppdateras och vet inte när den är uppe igen. Hoppas den öppnas ikväll,annars får jag tråkigt ^^


Match imorgon igen. Sollentuna kommer till Alsikehallen för att möta oss i U-laget. Hoppas självklart på vinst. Tagga nu tjejer!!!!



Malin <3

Av Malin - 7 oktober 2011 13:15

Eftersom Linnéa och Lowisa, mina rara kompisar, har tråkigt så sitter de just nu och drygar framför Facebook och de har även glott på mina blogginlägg. Lite spooky med andra ord moahahahaXD


Match ikväll mot Rimbo på hemmaplan. Undrar om de vill hänga på? :P Bara så att ni vet: matchen börjar halv åtta ;)



Kram från Mongo-Malin <3


Ovido - Quiz & Flashcards