Alla inlägg den 11 september 2008

Av Malin - 11 september 2008 15:59

Idag har det gått sju år sen attackerna på World Trade Center i New York,USA.Och så var det fem år sen då Sveriges dåvarande utrikesminister Anna Lindh mördades/dog

(hon knivskars dagen innan) på NK i Stockholm.


Själv sitter jag med ryggont och lite huvudvärk från matchen igår.Matchen? Ja,just det!

Jag spelade som sagt träningsmatch igår med damlaget som mötte Rosersberg.Matchen var jämn hela tiden och det gick rätt så hyfsat för mig.Resultatet blev 18-17 till Vassunda (damerna asså).Sen kom jag hem efter att ha duschat i hallen.Glömde bort hur skönt duschvattnet är i Alsikehallen.Det var sååå ljuvligt. Sen åkte jag hem och såg fotbollsmatchen mot Ungern,när sverige vann med 2-1.Ärligt talat så börjar Sverige få dålig form på spelet. Idag ska jag antingen träna eller städa i min garderob,man hittar ingenting i den längre,så det är dags för det nu.

Hoppas alla har en bra dag!

Kramar från Malin!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards