Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 27 november 2011 18:58

I dag var jag i Alfta för att spela med A-laget. Kallt regn mötte oss där,men vi hade humöret på topp. Matchen inleddes rätt okej. I halvlek stod det 12-9 till motståndarna. När halvleken började så drog de ifrån med två mål till,men till slut kom vi ikapp och de ledde med antingen ett eller två mål på slutet. Sista två minuterna kvitterade vi gång på gång och till slut ljöd slutsignalen och de ledde med ett mål. Men vi fick straff sekunden innan och våran linjespelare sköt ett  skott som gick in i mål. En viktig match resulterade i ett poäng. Vi gjorde en bra match.


Den här veckan gick jag ut på praktik. Den kommer att pågå ända till vecka 9. Troligtvis på samma ställe dessutom. Och min praktikplats äger rum på Willy's i Uppsala. Nära till stationen och allt. Perfekt!


Nu sitter en trött Malin här och njuter lite sakta av musik från Spotify, alfapetspel från betapet.se och adventsljus. Det årliga adventsfyrverkeriet i Uppsala blev inställt i dag pga för hård vind. Stormen Berit är och spökar tror jag...


Jag är extremt sugen på godis nu. Kanske någon av mina päron kan åka ner?  



Malin<3




Av Malin - 7 november 2011 18:03

Det är vecka 45. En vecka sedan vi gick över till vintertid. Mörkt har det varit. Har nog blivit en del av det mörka. Iaf om man ser till de där mörka ringarna under mina ögon. Trött jämt. Blä!


Förra veckan var det lov. Så igår kände man direkt att nu har man slappat i en vecka och helt plötsligt börjar det seriösa livet. Jag har slappat, men även gjort en hel del tvättomgångar med tvättmaskinen som är min nya vän. Var på fest i fredags som var roligt. Träffade nya personer som verkade vara helt schyssta. Frågan är bara om de tycker samma sak om mig haha. I tisdags var man på hockey i Gävle. Brynäs mötte Växjö och vann med 5-2. Fick autograf av två brynässpelare. Daniel Widing och Jonathan Carlsson (som har Knivsta IK som modeklubb!!!) Sweet!


Nu laddar man inför kvällens träning i Alsike. Stressar i mig maten,var lite för slarvig med att ha koll på tiden. HahaXD


Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards