Alla inlägg under november 2010

Av Malin - 19 november 2010 18:52

Det har knappt blivit december ännu, men jag har redan fått någon slags julfeber. Jag är en sån som tycker att det är mysigt när butikerna har julpyntat i butiken eller i skyltfönsterna. Igår sålde Hemköp jättesmå chokladtomtar i en liten nätpåse som kostade 10 kr. Jag blev förtjust av något märkligt sätt så jag köpte det.

 

Imorgon blir det match i Spånga och på söndag blir det att gå på Knivstarevyn med några ur min familj.

 

Malin<3

Av Malin - 15 november 2010 11:21

Datorn är helt off igen. Har haft en halvtuff helg. Känns som om jag knappt varit hemma alls.

I lördags fick man vara hela eftermiddagen och kvällen i Alsikehallen. Två viktiga matcher var på G. Vi vann en viktig match mot Vallentuna,och förlorade mot Bollstanäs.

I söndags fick man vara först vara hos mormor och morfar en stund, för att fira Fars dag. Sen var man hemma en halvtimme,sen åka iväg till Uppsala. Först blev det middag på Max. Sen skjutsa hem Karro,sen till Sävjaskolan för att se brorsan spela. Sen åka till farmor och farfar en snabbis för att försöka sälja Newbody och salami. Och självklart för att träffa dem. Sen blev det hem. 

 

Slutar tidigt på måndagar numera. Ända till V.4 så slutar jag 13.50 varje måndag. Soft! Har just nu sovmorgon på måndagar också. Första lektionen är om 20 minuter. Vet ej om det blir så ända till jullovet. Hoppas på detXD

 

Malin<3 

Av Malin - 5 november 2010 15:34

 Ska iväg och jobba om drygt två timmar. Igår fick jag vänta i två timmar på att min leveransbil skulle komma. Dryyyyygt!

 

Datorn funkar för en gång skull i mer än en halvtimme. Vågar lyssna på Spotify för en gång skull utan datorn lägger av.

 

Höstlovet snart slut. Ska nog vara hemma hela helgen...är sååå uttråkad!

 

I still keep on fighting


Malin<3

Av Malin - 3 november 2010 10:48

 Syrran och jag la oss före midnatt och vi vaknade vid nio idag. Vi orkade lixom inte hitta på nåt vi kunde göra igår...

 

Ska åka iväg snart tror jag. Har inte direkt planerat vilket tåg jag ska ta. Ska iaf jobba sen så någon gång måste jag hem.

 

Helgen är förresten helt fri från matcher. Antar att det är pga höstlovet och Halloween. Det känns lite tomt att inte ladda för matcher i helgen.

 

Hoppas att alla får ett fortsatt bra höstlov. Antar att jag inte kommer åt en dator förrän efter lovet,med tanke på datorsituationen hemma.

 


Malin<3

Av Malin - 2 november 2010 21:07

Sover över hos syrran i hennes studentlya i natt för första gången! Vi var på bio idag och såg filmen "Tusen gånger starkare". Mitt åsikt om den är att den var rätt ok. De säger väldigt mycket i filmen, som man kan hålla med om. På så sätt var den bra.

 

 

Datorn hemma verkar ha bestämt sig för att lägga av helt. Eller den vill iaf inte lyssna på mig när jag vill att den ska funka. Fick låna syrrans dator nu. Nu har man dessutom höstlov så man får lite internetsjuka.

 

Ska troligen jobba inte bara två, utan tre arbetspass i rad denna vecka. Tur att man inte har en massa skola då,så att man får stressa från skolan tre dar i rad. 

 

Hade två prov i fredags. Jag kunde ha valt att ha ena provet i måndags men tog risken och körde två st på samma dag. Ena gick sådär och den andra gick rätt bra. Och det provet handlade om EU,politik och statsskick. Och sånt ämne är inte min grej,men lyckades förvåna mig själv genom att kunna svara på nästan alla frågor. Det blev nog bara två frågetecken. I'm surprised!

 

Ska nog vara lite mer social nu. Hörs!

 

Malin<3 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards