Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Grattis mamma! <3

Av Malin - 4 augusti 2012 01:57

Idag fyller min älskade och fina mamma år. Så glad att hon finns i mitt liv. Älskar dig <3


Och på tal om att älska någon...
Den första augusti sa jag till min förälskelse från studentdagen, som heter Oskar, att jag nu är redo för ett förhållande med honom. Så nu är han inte ett ragg eller ett På G längre, utan nu är han min pojkvän:-) Är glad att jag träffade honom. Och glad över att jag valde att åka och fira studentnatten just där han befann sig precis då. Älskar dig Oskar, min prins! <3

Under dagen blir det en del städa innan släkten kommer på eftermiddagen. Självklart har mamma ett jobb att sköta så hon får tyvärr åka och jobba innan jag ens hunnit vakna. Men hennes fikarast blir iaf mer efterlängtad med tanke på att hon och jag har jobbat med att baka en marängtårta under kvällen. Den ska med till fikarummet på Akademiska. OCH JAG SOM VAR MED OCH BAKADE DEN FÅR INTE SMAKA EN ENDA BIT!!! :-(

Måste iaf sova nu och sluta sörja över tårtan. Får iaf annan tårta som tröst moahaha. Nej, sovdags som sagt. Lång dag imorgon.
Puss och kram!

Molly<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards