Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppningsvis börja jobba. Har ägnat 2,5 timme ikväll åt att klara av tre olika prov jag behövde klara helt komplett för att bli godkänd. Innebar en massa läsande, så snacka om att jag blev seg. Lyckan kom när jag klarade av alla proven helt felfritt, och därmed slapp ägna mer tid åt det. Även om det var roligt vissa stunder :D 


Skulle gärna skriva lite mer men ögonen står i kors just nu så lika bra att gå och lägga sig innan jag försöker på mig något slags sömnskrift...



Ha det bra!



Molly <3

Ovido - Quiz & Flashcards