Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Den förlorade bruden är tillbaka

Av Malin - 6 april 2012 18:41

Ber miljoner om ursäkt för min frånvaro. Har varit för upptagen med att ta hand om mig själv och de psykiska problem jag har. Har efter två månader insett att det går inte att lösa dem nu. Om det ens går...Hittar inget förutom att jag träffat en ny kille och vara på krogen med några kompisar, som en inspiration till att må bättre. Klarar knappt av att vara i skolan, vill bara därifrån så fort jag kommer dit. Har ändå lyckats ta mig dit och gå på alla lektioner om jag inte har en anledning att inte vara på dem. Men längtar bara tills man slipper allt och få ta studenten istället. Enda ljusglimtet är att jag fått min studentmössa och klänning och ser fram emot att få leta efter skor till dem. Dessutom fyllde jag 19 i måndags. Fick då vara på Stinsen en hel dag och leta fram någon fin tröja som jag kan ha på festen den fjortonde (vilket också är en grej jag ser fram emot).


Energin är fortfarande helt lost! Sover dåligt vissa nätter, humörsvängningar...Fan orkar inte med det här snart längre!



Handbollssäsongen är slut. Så det har börjat avvecklats lite innan försäsongen börjar. Måste samla ihop energi för att kunna gå ut och springa på fritiden.


Ikväll blir det troligen en utgång med några kompisar,känner verkligen för det. Går nog ut iaf, synd bara att tågen slutar gå redan vid ett-tiden...



Molly<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards