Alla inlägg under januari 2011

Av Malin - 20 januari 2011 22:26

Hatar att vara seg och stel i hela kroppen men sånt är väl livet. Det har gjort mitt liv helt lost. Vet inte vad jag ska göra. Hade ingen bra dag,var nära till utbrott flera gånger som om jag hade ADHD...Vet inte vad som händer...

 

 

Match både på lördag och söndag. Lördagens match är mot Vallentuna,dödsviktig om vi ska vara kvar i tvåan!

 

Ska lägga mig snart!

 

Malin<3

Av Malin - 18 januari 2011 14:53

Är extremt stel i kroppen trots att jag stretchade efter träningen igår. Fick springa till tågstationen imorse eftersom jag försov mig. När jag satt på tåget var jag helt svettig och hade ont överallt. Det märks att man har haft mycket att göra.

 

Borde göra läxor men orkar inte! Är helt slut!

Måste göra något snart innan jag ligger på golvet och skriker!

 

 

Malin<3

Av Malin - 12 januari 2011 21:59

Skulle åka iväg på träning ikväll. Magen var lite skum,men gjorde mig ändå iordning. Antog att det skulle gå över. Men i bilen på vägen till träningen,kände jag mig alldeles spyfärdig så det var bara att vända hemåt. Har sen dess legat i sängen halvt deckad och varm. Jag hoppas verkligen inte att jag håller på att få någon magsjuka eller virus. Har ju match på lördag i Ludvika. Vill verkligen inte missa den.

 

Skolan började igår. Var lite halvseg trots att man fick en liten sovmorgon. Fick stå halva dagen och göra anslag,kul...

 

Imorgon,om jag inte har fått magsjuka då,så är det en vanlig skoldag,jobb på eftermiddagen och sen träna.

 

Malin<3

Av Malin - 9 januari 2011 00:20

 

Gick upp vid kl 9 imorse och gjorde mig iordning för dagens matcher mot Almunge och HK71.  Första matchen förlorade vi med uddamålet mot Almunge. Sen tittade jag på några andra från vårt gäng som mötte HK71 i en viktig match. Till slut vann vårt lag med 5 mål,vilket ger oss en stor chans att stanna kvar i tvåan.


Hade DM i torsdags. Blev ensam målvakt efter allt prat om några andra målvakter skulle komma med. Men efter en som hoppade av, och en som inte mådde så bra så blev det till slut bara jag kvar. Fick därför spela varje match. Efter att ha kommit etta i gruppen efter att ha mött två lag,kom vi direkt till semifinal och slog Hallsta,och sedan möta Rimbo i finalen. 6 sekunder kvar,de är i anfall, och jag får en boll rakt i fejset och de fick ett straffkast. Vi förlorade finalen med 2 mål. Och som en slags grädde på moset fick jag en liten fläskläpp och extrem huvudvärk efter smällen.


Imorgon ska jag bara slappa typ...


Malin<3

Av Malin - 5 januari 2011 22:30

Året är nu 2011. Tre månader kvar tills jag blir 18! Herregud vad tiden har gått fort! 

 

Nyårsafton var lugn och skön,förutom när min kusin lekte sadist och masserade min vad som hade råkat ut för en lårkaka i onsdags. Dock var den inte så stor längre eftersom mamma och pappa masserat mig morgon och kväll dagarna innan nyår. Men ont gjorde det.

 

Har DM imorgon i Rimbo hela dagen. Åker hemifrån vid sju på morgonen imorgon. Toppen,kommer nog att vara helt körd imorgon.

 

Igår rensade jag och mamma ur mitt rum. Vi fixade så att jag kunde ta bort keyboarden och sen bli av med allt som man vill spara men inte vet vart man vill ha dem in i en bokhylla i Davids gamla rum som numera är ett gästrum.  Sen möblerade vi om och det blev jättebra resultat. Mycket mer yta och mer mysigt.

 

Ska strax gå och lägga mig.

 

Malin<3 

Ovido - Quiz & Flashcards