Alla inlägg under september 2011

Av Malin - 23 september 2011 12:48

Känner mig lite busig. Sitter och bloggar när jag borde göra skolarbete haha. Väntar på att lektionen ska börja. Arbetsmiljö och säkerhet. Slutar kvart över fyra idag och sen ska jag träffa Sam eventuellt. Orkar inte med dessa fredagar. Sovmorgon är plusset men imorse gick jag upp vanlig tid för att tvätta inför USM i helgen. Massa sportbehåar låg i tvätten. Nu börjar min lektion. Ha det gött



Malin<3

Av Malin - 3 september 2011 17:51

Efter att ha tagit hand om handbollspelare i olika åldrar på Vassunda IF:s årliga Mix Race-helg så är jag nu hemma. Nyduschad,dock lite ledsen över att jag drog ur den fina sneda inbakade flätan som en tjej i min grupp gjorde, men håret var rätt fett och smutsigt så det behövde tvättas.

Snart ska jag dra vidare till Västerås. Eventuell utgång med några tjejkompisar. Önskar att mamma kunde sluta tjata om att jag borde ta en paus från killar,vilket jag iof har följt rätt bra. Och nu är hon orolig över att jag ska vara med killar ikväll. Lugn mamma lilla,jag ska bara ut med några tjejkompisar i Västerås och ha lite roligt. Kan hända att det kommer någon enstaka kille som jag inte vet nåt om,men jag blir bara kompis med dem,okej? Jag kommer hem i morgon i en lagom tid...hoppas jag...



Nej nu ska jag göra mig klar. Packa övernattning-stuff


Malin<3



Ovido - Quiz & Flashcards