Alla inlägg under augusti 2011

Av Malin - 28 augusti 2011 21:09

En vecka har man gått i skolan och är redan less. Vill liksom bara spärra in mig på toan och bara skrika och skrika tills man typ dör eller nåt.


Räddningen kom den här helgen. Då fick man äntligen åka bort från allt skit och fira min kompis Linnéa ute i Hjälmunge hos hennes pappa. Hon fyller 18 år om en månad men vi firade henne en månad tidigare hihi. Lyckat var det iaf.


På morgonen när jag skulle ta på mig klänningen som jag hade på mig under gårdagen, upptäckte jag en stor sotfläck där bak,antagligen efter där jag satt under våran marshmallows-grillning. Fick låna lite tvättmedel och började tvätta bort den.Men eftersom jag hade bråttom till en buss så hade jag inte tid att vänta på att den skulle torka. Så jag fick låna en hårtork och efter ett tag började den ryka. Där pajade jag den minsann...Sorry Linnéa!


Kom hem idag runt ett tror jag. Lite mör efter igår. Men det var kul. Tack Linnéa och alla underbara som var där!



Imorgon skolan igen...


Malin<3

Av Malin - 17 augusti 2011 22:28

Nu har handbollen varit igång i några veckor och känner mig redan sliten. Vrickade foten i måndags och idag upptäckte jag att jag var svullen och öm på mjukdelen vid tummen. Vill inte ha någon handbollstart längre. kan det inte vara mitten på säsongen nu så att man slipper ha de här ömma muskelvärken osv. Undrar var jag kommer ha ont imorgon. har en del blåmärken från träningarna också,en del på udda ställen.



Skolan börjar igen på fredag. Schemat är utlagt och tycker det ser rätt okej ut. Vi har dessutom praktik i 11 veckor. Suck....


Har fortfarande fått en del utbrott men de har minskat en aning. Är fortfarande så less på allting. Vill bara ge upp och dra härifrån. Har ledsnat extremt på folk som enligt mig snackar en hel del skit. Kan inte de bara dra åt helvete?


Nu ska jag försöka få ordning på allt i mitt liv. Ha det så gött



Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards