Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

2 skoldagar kvar

Av Malin - 1 juni 2012 23:20

På tisdag smäller det! Äntligen tar man studenten. Dock inte i fint väder som det ser ut. Det kommer regna flera dagar framåt. Kul...Känner av all stress och press inför själva mottagningen. Allt kommer ordna sig,men var finns energin?


Idag bevittnade man hur en kille svimmar rakt framför näsan på en. Satt på tåget hemåt och helt plötsligt efter halva resan så föll en kille ihop och jag var beredd att göra första hjälpen som jag ironiskt nog lärde mig igår. Men efter ett par sekunder så vaknade han till. Först trodde vi att han hade fått epilepsianfall men ahn reste sig upp rätt fort och sa att han inte hade ätit på hela dagen. Och sa dessutom nej till alla som erbjöd sig något. Inklusive jag som satt med godis och cola...Men man kan verkligen säga att man blev rädd och chockad.



Nu ska jag ta det lugnt innan man ska lägga sig. Brännbollsmatch och eventuell utgång imorgon!



Molly<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards