Alla inlägg under maj 2010

Av Malin - 7 maj 2010 14:00

Nyligen fick vi sluta tidigare från Handelslektionen. Men jag måste ändå stanna kvar i skolan tsm med Lowisa och Linnéa på grund av ett möte vi har bestämt med en annan person.

 

Annars har livet rullat på. Vi har på båda gympalektionerna gått med stavar i ca 3 km den här veckan...så jag känner mig i toppform igen. Men typ nästa vecka så ska jag försöka börja träna på egen hand. Jag har varit alldeles för latXD

 

Nyligen fick vårat damlag om det beslut Stockholms handbollsförbund tog,när det gällde om vi ska spela i trean eller i tvåan nästa säsong. Och beslutet blev att vi går upp i tvåan!!! Nu blir det matcher i norra Sverige men det finns ändå lag från Uppland som finns med. Bland annat Enköping.

 

Mamma och brorsan har varit i England tsm med två kusiner,morbror och moster för att hälsa på syrran. Inget askmoln hejdade dem! Syrran kommer hem på snabbvisit sen till Sverige i slutet av maj för att åka till Österfärnebo i Dalarna för att ansöka till en högskola där.

 

En månad kvar av slavlivet i skolan med alla läxor och prov. Det märks att det börjar närma sitt slut med tanke på att lärarna pratar om brist på tid eller hur dem har planerat dem sista lektionerna. Jag känner också att det borde bli slut nu. Har redan tagit slut på TRE anteckningblock. Nu köpte jag en mindre anteckningsblock eftersom det är trots allt bara en månad kvar. Och så tänkte jag när jag upptäckte att jag måste köpa ett nytt block: Hur sjutton har jag orkat eller kunnat skriva allt detta kludd i böckerna??? Det märks att det är gymnasiet nu.

 

Kram och puss,linjebuss hahaXD

 

 

/ Mallan brallan

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards