Alla inlägg den 28 september 2009

Av Malin - 28 september 2009 21:38

Idag så fick jag ett fint litet brev från Folktandvården i Knivsta angående mitt behov inför att få min tandställning. Innan jag kan få metallprylen i munnen så måste jag dra ut minst två tänder. Och i brevet så fanns det TRE olika tider jag ska dit,och alla är under skoltid och nästan samma vardag. Alla tider är på en onsdag eller tisdag. Jag ska dit redan på onsdag,PÅ SYRRANS FÖDELSEDAG!!! Suger hårt,fast samtidigt så är hon ju i England,utan vi ska eventuellt fira henne genom fantastiska Skype. Men vi funderar på att köpa en tårta,trots att födelsedagsbarnet inte kan blåsa ut ljus eller ta första tårtbiten.

 

 

Idag så har jag, förutom varit nervös i förväg inför tandläkarbesöket, varit i skolan och haft världens huvudvärk hela dagen som vanligt (har börjat få en stor huvudvärk varje dag förra veckan) och fick gå till skolsyrran och få en Ipren och en tid hos skolläkaren som kommer nästa vecka. Så vi får se hur det går då.

 

 

Sen när jag kom hem så fick jag inte så mycket tid att vila. Jag satte mig i mammas säng och somnade. Vaknade en stund senare av att mamma väckte mig och sa att det var dags att fixa en snabb middag,träningsdags om en timme. Så det var bara att kliva upp,gå som en zombie till köket och fixa pasta med bacon. Skyndade på lite eftersom jag alltid har regeln att jag bör ha ätit middag innan det är en timme kvar till träning. Lyckades trycka i mig maten,byta om snabbt,och sen skynda mig till träningen. Det gick rätt okej för mig på träningen. Sitter nu och har ont i benhinnorna (Igen!!!) och i benen, vi målvakter körde lite egen fys med en av våra tränare,bra övningar dessutom...

 

 

Imorgon så är det skolan som vanligt. Och så det där besöket jag inte ser så mycket fram emot....:S:S:S:S

 

 

Kram!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards