Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Malin - 23 juli 2009 14:19

I tisdags så vaknade jag med halsont. Så jag gick direkt upp och fixade något att dricka. Sen gjorde jag inte så mycket. 




Igår så var jag först på Skansen med ett gäng. Och den bestod av: Mamma,syrran,brorsan,morbror,moster,två kusiner,en av kusinernas pojkvän,mormor och morfar. Vi delade på oss under den tiden,för morbror,moster,mormor och morfar skulle inte till Gröna Lund senare. Jag var med min ena kusin och hennes pojkvän. Syrran,brorsan och den andra kusinen ville inte gå på Skansen så dem gick till Grönan direkt. Vi gick först och tittade på alla djuren som inte fanns i akvarium-stället. Sen så gick vi till akvariumet. Jag rös av att man såg en massa ormar där,jag är väldigt rädd för ormar.  En annan sak som dessutom var lite roligt,var när en av de lemurer som fanns där,höll på att träffa min kusin när han skulle göra sina behovXD



Sen gick vi till Gröna Lund. Där var det en lång kö till biljettkassorna. Men det tog inte alls så lång tid att ta sig fram i kön,trots att kön slutade runt hörnet när vi ställde oss där. Men sen fick vi reda på att vi skulle ställa oss i kön där man hämtade bland annat gruppbiljetter. Så vi fick ställa oss i en till kö,som inte var så lång men det var varmt där inne!!!!!!



Till slut så kom vi in. Först så åt vi lite mat. Sen så gick vi i Lustiga Huset. Sen så åkte vi lite andra karuseller. Vid kvällstid så åkte vi hem igen. Det var mycket folk på grönan då så vi pallade inte att stå i fler köer som tog ca 20-30 minuter att komma fram. Vi åt på McDonald's på vägen hem. Sen skjutsade vi hem min andra kusin och sen åkte vi hem till oss. Jag satte mig vid syrrans nyinköpta dator och spelade The Sims 3 som hon fick i tisdags.




Idag vaknade jag med en hes röst. Oftast så måste jag harkla mig innan jag säger nåt nu. Har inte gjort så mycket ännu. Men nu ska jag kolla på en hyrfilm.



Kramar från hesa Malin

Ovido - Quiz & Flashcards