Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Malin - 15 juli 2009 22:40

Idag så har det hänt lite saker...Jag vaknade först vid 10-tiden och fick order av min bror om att jag skulle gå upp. Om tre timmar så skulle vi åka iväg till Uppsala för att se på premiären av Harry Potter och halvblodsprinsen. Och vi skulle köpa förtäring på Ica innan dess. Syrran och jag cyklade ner dit senare och köpte dricka och eventuell godis. Sen så tog vi det lugnt innan vi åkte iväg vid 13-tiden.




Filmen var väldigt bra,eller bra...Jag ÄLSKAR den!!!!Filmerna blir bättre för varje år. Det blir sorgligt när den sista filmen kommer ut. Det blev det i alla fall när jag läste klart sista boken. Har ingen aning om vilken bokserie man bör läsa nu.Finns det någon bra bokserie för en 16-åring som jag? Säg den då till mig i såna fall:P



Efter filmen så köpte vi en snabb middag på Max, via McDrive. Sen åkte vi hem och jag har tagit lugnt sen dess. För ca 3 timmar sen så tittade jag på kanal 5 som visade bakom kulisserna på den nya Harry Potter-filmen.Filmsekvenserna i det programmet var väldigt bekanta,hihiXD



Ikväll har jag också lyckats komma lite längre på min stora renovering av mitt rum.Denna gång blev det fönstret. Rutan blev putsad och fönsterbrädan också. Så nu är fönstret så rent att den nästan speglar mitt rum när taklampan är påslagen.



Imorgon så ska jag till mormor och morfar. Hoppas att det blir lika trevligt som det alltid har varit när man är hos dem.



Kram på er från Malin





Ovido - Quiz & Flashcards