Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Hemma igen - som B-finalssegrare!

Av Malin - 5 september 2010 19:09

Nu är jag hemma igen efter Olle Strömbergs Cup i Hedemora (Södra Dalarnas Cup). Det gick bra för oss. I gruppspelet spelade vi mot Arbrå,Ludvika och IFK Hedemora. Efter en vinst i gruppspelet mot IFK Hedemora gick vi direkt till semifinal i B-slutspelet. Vi fick möta Lagunda,där vi då vann. Sen fick vi möta Hedemora i finalen och vann den till slut. Matchen var jämn hela tiden men till slut blev resultatet 11-8 till oss. Fick ännu en gång se laget segra utan att få spela själv. Matchen var jämn hela tiden som sagt och våran målvakt var helt suverän i målet då,så hon fick stå kvar. Sen var det bara duscha och sen åka hem med pappa och två killar från herrlaget.

 

Förkylningen har varvat ner sig men håller nog på att få hosta. Hoppas verkligen inte att den bryter ut. Det har kliat i halsen en del och har hostat när jag har skrattat. Har även insett att jag bokstavligen suger på bowling!

 

 

/ Malin<3

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards