Alla inlägg den 18 september 2010

Av Malin - 18 september 2010 23:38

Har haft praktik tisdag till torsdag som vanligt. Hälften av praktiken har gått. Shit vad tiden går... Hade besök av min charkuteri-lärare i torsdags som var där på ett APU-besök dvs han ville kolla att jag hamnat i en bekväm sits på praktikplatsen. Jag visste om det redan i förra veckan så det var ingen nyhet. Han fick träffa min APU-ansvarig på praktikplatsen, Dan, som har jobbat tillsammans med min charkuteri-lärare förr på Goman. Den som är personalansvarig i charken fick också träffa min lärare och hon sa att jag var en stor och en bra resurs i charken. De orden värmde mig,tack!

 

 

Serien drog igång i torsdags. Då var vi i Rimbo och spelade. Vi ledde i halvlek med 5 mål men sen tappade vi den och förlorade matchen med ETT mål! Sååå drygt! Själv satt man som reserv på bänken hela matchen. Tur att jag inte stod i målet då för då hade vi förlorat med mycket fler mål än bara ett.

 

Idag har det först varit lite lathet,sen drog jag till Alsikehallen med mamma och pappa för att kolla på herrjuniormatchen och sälja fika. Sen blev det handla mys,köpa pizza,äta pizzan och sen dammsuga och våttorka golvet på nedervåningen. Hittade tre tennisbollar under kökssoffan som tillhör våran hund Core. Hittade även en clickers som mamma använder ibland till att träna Core med.

 

På måndag blir det ett besök hos tandhygienisten i Knivsta mitt på dagen. Hinner bara vara med på en lektion innan jag måste dra till tåget. Drygt att åka in till Uppsala för att gå på en lektion och sen dra hem igen. Men samtidigt har jag åtminstone gått på en lektion. Funderar på om det verkligen är någon idé att åka in till skolan igen efteråt eftersom jag slutar kl 16. Får se hur lång tid det tar och hur mitt humör är just då...

 

 

 

  

Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards