Alla inlägg den 12 september 2010

Av Malin - 12 september 2010 17:19

Det har varit en utmattande vecka. Undrade, efter en aktiv torsdag, hur jag skulle orka med en lång skoldag på fredagen. Hann knappt vila mycket under torsdagen. Först praktik 8-15,sen hem och vila en timme. Sen åka till Märsta för att utföra mitt första pass helt själv på lagret. Pappa och mamma var med och hjälpte men bara när jag var tveksam. Sen hem igen och byta om och sen åka iväg till handbollsträningen. 

 

 

Igår var jag på Kulturnatten i Uppsala med kompisar. Jag åkte in dit vid sextiden på kvällen eftersom det var då Lowisa skulle kliva av sin buss vid stationen efter ett besök i Stockholm under dagen,och för att det var första gången jag var på Kulturnatten och det är nog mest liv där på kvällen. Vi gick först till universitetsaulan för att vänta på Linnea & co. Sen gick vi ner på stan för att handla lite käk. Sen gick Lowisa och jag till Botaniska trädgården för att se eldshowen. Vi kom dit en timme innan det började,så att man fick bra platser. Vi satt längst fram precis i mitten. Perfekt!

 

Showen var rätt bra och är värt att se. Hoppas att de har det nästa år också. then I'll be there!

 

Hann inte så mycket mer med tanke på att bussarna hade slutat gå och sista tåget gick 00.13 Skulle ta 22.13 men hann nästan precis dit då den redan gått. Trodde att nästa gick 22.43 men icke sa nicke. De gick en gång i timmen efter kl. 22. Alltså satt jag där i en timme. Great... Vaknade kl 10 imorse skiiittrött men var tvungen att gå upp för att åka till mormor och morfar.

 

Seriestarten i handbollen börjar på torsdag,då vi spelar borta mot Rimbo. Är taggad redan nu oavsett hur trött jag är.

 

 

Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards