Alla inlägg den 1 september 2010

Av Malin - 1 september 2010 17:38

Jag har tänkt på detta ett tag men orkat inte skriva det här förrän nu: Min blogg är så extrem tråkig och har mycket text. Har insett det för väldigt längesen men man har ju så mycket att dela med sig och inte så mycket energi och tid till att skriva så ofta. Så därför har jag bestämt mig. Från och med nu ska det vara en kortare text så ofta som möjligt,men med en ny fräsh textstil. Det enda som saknas är vilken färg jag ska ha på texten.

 

Ska jag ha svart,eller ska det vara en annan färg???? Kom gärna med förslag på

vilken färg jag kan ha genom att kommentera detta inlägg! 

 

Skolan började igen i slutet av augusti. Har ett rätt schysst schema men har handbollsträning tre gånger i veckan,och jag känner redan nu hur trött och stressad jag är över allt som händer. Orkar knappt göra något annat än det jag måste göra dvs läxor,gå på träningarna och annat som bara är skit som jag hatar att det måste vara viktigt. 

 

I måndags blev jag förkyld. Igår blev den värre. Det första mamma nästan sa när jag kom ner igår morse och sa godmorgon halvt sovande: "Du borde ta lite Echinagard (äckelpäckel-medicin mot förkylning,som man späder ut med något drickbart,jag tog saft) och spruta in lite nässpray i trynen din". Min praktik (APU) på Ica skulle börja den dagen och dessutom ska jag på cup i helgen i Hedemora,så jag gjorde som mamma sa.

 

Praktiken på Ica har gått bra hittills. Ska vara där tisdag,onsdag och torsdag ända fram till v.41 Måndag och fredag går jag i skolan.

 

Nu ska jag dra på mig något varmt,sätta sig framför tv:n och lämna datorn till brorsan!

 

 

  

 

Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards