Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Malin - 29 maj 2009 16:18

Gud vad underbart! Äntligen är det fredag! Idag har jag hittills bara varit i skolan. Efter skolan var jag hos tandläkaren. Inga hål den här gångenXD

Sen hämtade mamma mig hos tandläkaren.



Idag hade jag också min absolut sista spanskalektion,nästa vecka så är det egentligen den sista lektionen men då är lilla jag ledig,min underbara syster tar nämligen studenten!!! Och när jag börjar gymnasiet i höst så ska jag byta ut spanskan mot tyska. Så idag var det verkligen min sista spanskalektion.



I måndags var jag på tandregleringen för att kolla om jag behöver tandställning. Undersökningen tog ungefär en timme. Jag ska dit igen i höst för att eventuellt få en ny tandställning.



Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kanske chilla med familjen.



Kramar från Malin 

Ovido - Quiz & Flashcards