Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Malin - 15 maj 2009 21:08

Äntligen är det fredag igen!!! Det innebär ju att man kan vara uppe lite längre och sen sova ut dagen efter. Imorgon är det Knivsta Marknad så jag tänker inte sova bort dagen. Syrran och jag ska gå en sväng på marknaden och sen ska vi eventuellt gå på teater i Uppsala. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra inne i stan,men det som är bombsäkert är att vi ska göra något i stan.



Jag har fått två stora blåmärken på låren som är lite svullna,jag fick dem under gympalektionen igår.Och dem ser inte ut som blåmärken,dem ser snarare ut som en hel färgpalett! Speciellt den största... Jag längtar tills dem är borta,det gör ont när jag ska sätta mig ner. 



I onsdags så insåg jag att det är ca tre veckor kvar av skoltiden på Margarethaskolan,sen blir jag helt plötsligt en fd elev, det vill säga: en gammal elev som gick där för ca X år sen. Då är jag en gymnasieelev. Jag är sååå himla nervös inför gymnasiet. Varje gång det nämns om att jag ska börja gymnasiet så får jag ont i magen av det.Det här är helt sjukt...

  


Idag har jag bara varit i skolan och sedan varit hemma och chillat. 


Nu ska jag mysa med min kära familj som fixat bullar och säkert annat gott:P


Kramar och pussar från Mallan Brallan




Ovido - Quiz & Flashcards