Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Malin - 22 maj 2009 14:02

Idag var jag med mamma,Karro,David och mormor på Stinsens Shoppingcenter. Först var vi in på Deichmann, som sålde skor...De hade riktigt snygga skor.Jag ville köpa typ alla par,men jag köpte bara två par. Ett par lågskor och ett par finskor med klackar,som jag tänkte ha på Karro & Jennys studentskiva och på min skolavslutning. Sen när mamma och jag stod i kassan så såg jag en jättefin liten väska som jag bara var tvungen att köpa. Så jag köpte den=D Sen var vi i lite andra affärer. Bland annat så var vi inne på Vila som hade en jättefin klänning som jag köpte till skolavslutningen/studentskivan och som jag sitter i just nu. Sen var vi inne på Vinn stormarknad. Det var mycket där som man ville köpa. Bland annat en hel del DVD-filmer. Men vi köpte bara tre DVD-filmer, och det var tre DVD-filmer av Mordkommissionen. Sen åt vi lunch på Burger King. Sen så åkte vi hem. Det var först när jag kom hem som jag upptäckte att klockan var typ halv två på dagen.Vi åkte vid 10-tiden så det var väldigt långsamt tiden har gått idag. 



Igår var jag med min kompis Paulina.Det var väldigt längesen jag var med henne sist. Det måste nog ha varit när jag gick i sjuan kanske? I alla fall,jag var först och kollade på hennes fotbollsmatch. Då kunde man samtidigt hälsa på hennes lagledare som inte är mindre än min käre morbror. Min kusin stod i kiosken så jag handlade såklart av henne. Sen åkte jag med Paulina på hennes moppe hem till henne. Jag är inte så van vid att åka moppe så det var lite nervöst innanXD Men det gick bra.




Nu ska jag vila av mig,mina fötter behöver nog ett fotbad efter denna dag...



Kramar och pussar från shoppingnarkomanen Malin

Ovido - Quiz & Flashcards