Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Malin - 6 maj 2009 20:57

Igår så började jag skolan igen efter ledigheten. Och annat nytt från igår var att handbollslaget började träna utomhus inför Eken cup i sommar. Gräsmattan var väldigt blöt,och det var ganska svårt att greppa och kasta långbollar med mina tjocka, korta händer...Sista två minuterna av träningen så började det småregna.Och när träningen var slut så hade det börjat regna lite mer. Och under den korta vägen till bilen så övergick den lilla regnskuren till värsta spöregnet!!! Men jag trivdes att vara i regnet och det tyckte tjejerna också. Det var ju underbart att redan få en dusch;P Men vi fick inte vara ute i regnet,utan vi fick sätta oss i våra bilar,våra föräldrar vill inte att vi blir kalla och sjuka...varför ska de förstöra alltXD



För några dagar sen så kom min kusin till oss och hämtade vårat piano.Vi har insett att vi inte har använt pianot så särskilt ofta. Så den passar bättre hos en musikfamilj än hemma hos oss.




Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit i skolan och sen varit hemma sen dess.



Förra tisdagen så fick jag reda på att jag har blivit preliminärt antagen till Livsmedelprogrammet på Ekebygymnasiet. Jippi! Jag kanske blir en bagare eller nåt.Ärligt talat så vet inte jag vad jag vill bli ännu men då har jag i alla fall lärt mig en hel del om livsmedelhygien som kan vara praktiskt att kunna. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte göra omval.



Imorgon så är det bara skolan och sen får vi se vad jag hittar på.



Kramar och pussar från Malin 

Ovido - Quiz & Flashcards