Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Malin - 2 juli 2011 11:45

Nu är det juli då. Gjorde inte så mycket igår förutom ha övningskört på morgonen och städat brorsans rum i utbyte mot tre chokladbitar från hans Merci-ask som han fick från dagiset han sommarjobbade på. Dagens bästa deal =)


Vet inte vad jag ska göra idag. Mamma och pappa är borta ikväll på olika ställen så jag får hitta på nåt själv. Antagligen så försvinner brorsan ut någonstans också....Vad ska man göra?



Har mestadels hängt på Facebook på dagarna numera. Logga in och ut från Yosefs Facebook eftersom jag tar hand om hans Cityville medan han är bortrest. Det är den applikationen han och jag knarkar tillsammans med hans kompis Abdullah. Nu är både han och Yosef i Afghanistan så nu har jag det verkligen tråkigt. Inte för att jag har umgåtts med Abdullah medan han varit hemma men....


Nu ska jag försöka hitta på något. En hel del ställen att städa på,men vart börjar man?

Malin<3


Ovido - Quiz & Flashcards