Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Malin - 14 februari 2009 21:51

Idag så gick nästan hela Alla Hjärtans dag åt en vistelse på Åland,för att spela handbollsmatch med U-laget. Fick gå upp vid sextiden imorse,jag var inte på alerten då kan man säga. Resan gick bra.

Sen kom vi till Baltichallen för att spela matchen. Vi lyckades få med oss en hel del supportrar som bestod av damspelare från A-laget och vissa föräldrar.Mina föräldrar och brorsan var med också.Jag började stå i mål efter 15 minuter och det gick inte så bra som man hade hoppats.Av nån konstigt anledning så kändes målet större än vanligt. Men det gick dåligt för mig i första halvlek.Det gick inte så bra för vårt spel heller. En av de sämsta halvlekar som jag gjort under säsongen. Sen fick jag en chans att komma tillbaka,och började stå i den andra halvleken. Då gick det mycket bättre. Jag tog mer skott och hjälpte tjejerna att komma ikapp. Men Mariehamn kom igen och de vann matchen. Sen tog vi bussen till båten igen,efter en skön dusch. På båten så gick vi direkt till resturangen för att få i oss mycket mat,jag åt varmrätt och tog sen dessert,magen var fyrkantig efteråt.Efter det så gick jag till taxfree för att inhandla lite smått och gott dvs godis och tuggummi:P  Efter det så var jag i baren med tjejerna tills det var dags att gå ner till bildäck för att kliva på bussen. Sen bar det av hem till Knivsta igen.



Innan vi åkte hem så åkte vi till macken för att köpa lite läsk. Sen åkte vi hem och tittade på slutet av melodifestivalen. Jag gillade verkligen det där rockbandet som kom vidare till finalen. De hade en bra låt. 




Nu sitter jag och kollar på "The Perfect Man" på trean. Den är inte så bra men lite rolig. Jag är lite trött men inte så att jag bör gå och lägga mig.Jag har inte nog inget planerat imorgon. Jag slumrar inte med ögonen ännu så jag kan vara uppe ett tag till. Nu ska jag väl titta vidare på filmen. 



Puss och Kram från Malin 

Ovido - Quiz & Flashcards