Alla inlägg den 22 december 2011

Av Malin - 22 december 2011 22:55

Två dagar kvar tills man får se Kalle Anka och fira jul med släkten. Och tills man får en hög med paket:P Hoppas få en ny mobil eftersom min mobil inte verkar vilja funka just nu. SIM-kortet har blivit inaktivt av någon konstig anledning. Det får bli till ett samtal till Telia imorgon om det inte funkar innan dess. Annars skulle jag vilja få en Zipperall i julklapp också.


I lördags var jag på fest hos Maggie. En rolig tillställning som slutade med att man inte gick och la sig förrän vid femtiden på morgonen. Åkte hem vid elvatiden för att närvara vid en träning för P04 som aldrig blev av. Lite surt med tanke på att mina skor var alldeles genomblöta av allt vatten i slaskvädret och sen att jag sov bara tre-fyra timmar för att kunna komma dit ända från Gottsunda i tid.


Den här veckan har varit lite seg hittills. Jullovet började idag så den här veckan har jag bara varit på praktik i tre dagar.


Imorgon blir det lite stress innan det blir julmys med uppesittarkvällen osv. Ska färga håret på mamma,städa,slå in julklappar och fixa två stycken till, jobba två timmar med laget på Ica Kniven,sen träffa Maggie för att ge hans julklapp och sen åka hem. Kommer vara helt slut lagom till uppesittarkvällen.


Ska nu chilla innan man ska sussa,redan väldigt trött.


Molly<3

Ovido - Quiz & Flashcards