Alla inlägg den 4 december 2011

Av Malin - 4 december 2011 09:58

Den här veckan har varit seg,mest för man har bara längtat efter fredagen då bror min fyllde år och jag skulle få träffa Maggie (Magnus) och Sara. Maggie skulle på fest i Knivstaområdet sen så han fick komma hem till mig en stund innan han drog vidare. Sara och jag skulle ut och ta ett glas så hon fick också följa med. Alltid kul att ta med sig kompisar. Maggie blev bra kompis med min nu 16-åriga bror,och Sara och jag fick en fin kväll på Terrassen. Maggie kom dit senare och tog ett glas han med. Senare bestämde jag mig för att sova över hos honom,med tanke på att jag hade tänkt hjälpa honom med att få ordning i sin nya lya på August Södermans väg. Han flyttade i torsdags och hade bara hittills bara fått upp bäddsoffan. Men sen kom jag och hans mamma och hjälpte honom. Vi kom väldigt långt i ordningen men var tvungen att dra hem sen. Det är tydligen lite kvar men det är snart fixat hoppas jag haha.




Maggie har gav mig ett smeknamn förra veckan. Och det är Molly, så mitt nya smeknamn är Molly. Och på grund av detta så fick han också ett smeknamn: Maggie. Det kom jag på från filmen Hitch men ville ändra smeknamnet sen men han gillade tydligen Maggie. Men ingen av hans kompisar verkar gilla det,de tycker det duger med Mange. Värst vad multi de är...Hans bror gillar det minst men han struntar jag i hahaXD


Idag bär det av till Hudiksvall för att möta serieledande Strands. Vi var nära att vinna över dem i cupen i Hedemora,men nu har vi bestämt oss för att krossa dem. Eller jag vill krossa dem.


Sitter nu och lyssnar på lite taggningsmusik på Spotify och chattar med min kompis Maciej. Kom på att han är rätt lik min tränare hahaXD


Men ska packa all match stuff nu. Puss och kram


Malin/Molly <3


Ovido - Quiz & Flashcards