Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Malin - 18 februari 2010 19:06

Även om det är en dag kvar till sportlovet,så har lovet ändå redan börjat för mig. Imorgon kommer jag att sitta hos tandläkaren på förmiddagen ända fram till lunch och få tandställning i underkäken. Om jag hade åkt till skolan efteråt,så hade jag bara hunnit ha en nästan hel gympalektion,sen skulle jag få sluta för dagen. Så det är rätt så onödigt att åka till skolan bara för gympan. Så jag åker troligtvis hem efter tandläkaren,och tar det lugnt resten av dagen. Kvart i fem ska jag vara hos frisören för att klippa mig. Det blir troligtvis uppklippning och snedlugg,har nästan bestämt mig för det,efter råd från mina underbara kompisar Sara,Rebecka,Kajsa,Lowisa och Linnea.

 

Imorse kändes det konstigt. Rebecka var hos tandläkaren och Lowisa var sjuk. Det var så tomt i klassrummen. Jag fick göra ett svenskaprov som alla i klassen gör imorgon. Jag vet vad vi ska skriva om moahahaXD

 

På lördag blir det minst två matcher. Det kanske blir tre. Jag vet inte vad min käre damtränare Ewa har bestämt sig när det gäller seniormatchen.

 

Nästa vecka är det som sagt sportlov. Den kom rätt lägligt för min del. Jag har fortfarande känt mig riktigt trött,är det stress??? Who knows...

 

Sedan förra onsdagen har jag känt en förkylning som är på G. Det började med halsont. Nu har jag en rinnig näsa ända sen i måndags. Jag skulle nog inte ha använt nässprayen mot den dåvarande nästäppan...

 

 

 

Kram från snoriga Malin

Ovido - Quiz & Flashcards