Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Malin - 13 februari 2010 23:36

 Så romantiskt det kommer att bli för mig på Alla Hjärtans Dag imorgon....NOT! Jag har inget planerat.Har ingen kille att mysa med,utan har bara handbollen imorgon. Match borta mot Skuru sent på eftermiddagen,sweet....

 

 

Idag sov jag verkligen som en stock,trots att jag somnade i omgångar igår under fredagskvällen. Somnade två minuter när jag satt och kollade på "Top Model" i min säng. Somnade efter Top Model några minuter. Emellanåt kom först mamma och sen pappa för att de kollade vad jag gjorde. Sen åt jag,städade rummet,strök klart gardinerna som jag hade påbörjat. Satte upp dem,kollade på ett avsnitt av "House",somnade två minuter,kollade klart på avsnitttet,gick ner och kollade på "Jönssonligan får guldfeber"  tillsammans med brorsan och pappa. Somnade även två-tre minuter där med. Gick och la mig när filmen var slut,då var klockan strax över midnatt. Ställde klockan så att den skulle ringa halv tio på morgonen. Den ringde,jag tryckte på snooze,stängde av senare alarmet,somnade om och sov 2 timmar till. Jag gick upp vid halv tolv.Totalt sov jag nästan 12 timmar! Helt sjukt! Jag har känt mig trött hela veckan men trodde inte att jag skulle sova SÅ länge!  

 

Ungefär två timmar senare hade jag samling. Damseniormatch idag mot Lindö (Vallentuna). Jag satt på bänken hela matchen men gick in en gång för att ta hand om en straff. Jag räddade den med benet och den studsade ut till våra spelare som började springa iväg med den. Jag rusar till bänken för att snabbt byta in den andra målvakten igen,men bakom ryggen på mig så fick Lindö bollen och sköt i det tomma målet,attans!!! Sånt händer!

 

Igår höll jag tal på handelslektionen,jag skulle göra reklam för en produkt som just då var en hårspray. Jag var extremt nervös och tror att jag darrade lite på rösten ibland till och med. Men det gick bra. 

 

Nu ska jag nog tänka på att sova snart!

 

/ Mallan brallan


Ovido - Quiz & Flashcards