Alla inlägg den 19 april 2009

Av Malin - 19 april 2009 18:03

Fasiken vad helgerna går fort. Imorgon börjar jag en ny vecka i skolan.

Denna helg har jag inte hunnit göra så mycket på grund av att jag har varit i Linköping under lördagen med pappa.Jag passade på att titta på brorsan när han spelade innebandycup där och jag fick världens chock. Jag trodde inte att brorsan var en av målgörarna i laget. Han gjorde två mål totalt på två matcher. Sen fick jag höra att han brukar göra mål ibland,jag måste titta lite oftare...

Efter första matchen (som slutade oavgjort) så åkte vi till Davids förläggning som var Anders Ljungstedts gymnasium (tror jag att det hette). Fastnade för denna fina skola som var stor och hade några av mina program som jag funderade på att välja.De hade till och med mitt andraval i gymnasiet (estetiska med inriktning drama). Vi tittade slutet på det andra innebandygänget från SK Vide:s match.De förlorade den matchen. Efter det så åkte vi tillbaka till hallen och så spelade David sin andra match.Den matchen fungerade inget för SK Vide. De förlorade matchen med 15-1 typ mot Linköping. David gjorde tröstmålet när det var ca en minut kvar.Efter det så åkte pappa och jag hem mot Knivsta igen. Men vi stannade vid Nyköpingsbro för att äta middag och tanka bilen. Vi kom hem vid niotiden på kvällen. Jag gick och la mig vid ett-tiden.


Idag så ångrade jag att jag gick och la mig så sent igår. Jag skulle upp igen tidigt för att jag hade packningsarbete med laget vid nio-tiden på förmiddagen. Jag somnade så klart om,tillräckligt för att jag skulle bara ha en timme på mig att äta frukost och byta om. Vi höll på med att packa teflongaller (så kallade grillkorgar) i ca tre timmar. Jag kom hem och jag var lite seg efter det. Hade skitont i min tumme som jag stukade förra året efter packningen,varför undrar man...



Annars har jag bara tagit det lugnt.. somnade på soffan för någon timme sen,jag bara slocknade.  Nästa helg så händer det inte så mycket tror jag. Funderar på att åka in till stan och göra nåt. Som till exempel köpa in saker som jag behöver...Men vi får se vad som händer.



Nu sitter jag inne på MSN och lyssnar samtidigt på Rix FM Webbradio. Sitter och stampar foten efter takten till Måns Zelmerlöws "Hope & Glory". Nu ska jag försöka göra nåt...vad ska man göra??!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards