Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Solig dag

Av Malin - 22 juni 2009 19:04

Ja det var minst 22 grader i solen idag. Och vi gick och undrade vad vi skulle göra. Mamma skulle på ett möte på sjukhuset,så vi åkte med till stan och medan mamma var på mötet så tog vi två rundor minigolf. En runda var på filtmattor,och en var av något annat material som gjorde att bollen rullade mer och att man behövde 4 olika bollar för varje bana.Dessutom så fick vi ha likadana klubbor. Det gick inte så bra för mig på dem rundorna.Men lyckades hamna på samma poäng som brorsan i andra rundan.

Efter att vi hämtat mamma så åkte vi till IKEA för att äta mat i deras nya restaurang i det nya IKEA-huset. Sen så gick vi där i det nya huset och hittade en hel del fynd. Vi hittade bland annat en ny fin golvlampa,våran gamla var så sned att vi lutade den mot våran ena soffa. Så idag köpte vi en sprillans ny golvlampa som jag och syrran nyss monterade ihop.

Sen köpte vi lite kartonger till syrran som flyttar till England i höst och ska bo där några månader. Sen köpte vi lite annat,vi kunde inte handla så stora saker eftersom vi bara hade våran Skoda idag. Vi lyckades få in allt i alla fall,tur att golvlampan var indelade i små delar så att det blev en liten kartong.



Imorgon så vet jag inte alls vad jag ska göra. På kvällen så ska jag i alla fall träna med damerna inför Partille Cup nästa vecka:P


Ha en fortsatt bra sommar!



Kramar från Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards