Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Malin - 29 juni 2009 13:46

Imorse så vaknade jag först vi fyra på morgonen,så jag somnade så klart om,sen så vaknade jag vid 10 och upptäckte att det var väldigt varmt i mitt rum,och min fläkt var på när jag vaknade vid fyra och jag hade inte stängt av den då. Så jag försökte starta den sen när jag upptäckte att den inte var på. Men den startade inte! Så min första tanke var att kontakten hade kanske på något sätt inte varit ordentligt insatt. Eller så hade den helt enkelt gått sönder,som jag inte trodde helt till 100 % på,eftersom jag köpte den för ca ett år sen. När jag inte lyckas sätta igång den igen så gav jag upp och gick ner och åt frukost. Jag skulle kolla efter i frysen efter bröd,och lampan i frysen var släckt. Och lampan ovanför diskbänken fungerade inte heller,så då var det helt klart att vi hade fått strömlöst.Jag trodde inte på det först,med tanke på att det var solsken ute. Så jag gick och väntade på att strömmen skulle komma tillbaka i ca 1 ½ timme. Under den tiden så var jag ute på terrassen och kollade i en katalog. Sen efter ett tag så kom strömmen tillbaka,hurra!



Igår kom pappa hem från fotbollscupen,men utan min bror.Han glömde honom där! Nä,jag skojar bara.Brorsans lag hade gått vidare i slutspelet och hade match dagen efter (dvs idag) också,och pappa skulle jobba idag,så han var tvungen att åka hem. Idag kom i alla fall brorsan hem,han kom hem för ca 1 ½ timme sen:P



I lördags var syrran och jag på ett födelsedagskalas (!).En kompis som ska fylla 18 år, ville ha ett sista barnkalasXD Och temat var rosa och grönt. Så vi tog på oss lite rosa och grönt.Jag hade svarta shorts,svarta strumpbyxor,rosa top med ett vitt linne under och ett grönt halsband. Värsta snyggt det blev liksomXD Efter ett tag så skulle syrran hem med en kompis som hade ont i sina fötter och ville slippa gå hem till oss,så hon fick ta min cykel och jag fick stanna på kalaset lite längre. Till slut så hämtade mamma mig. Sen när jag kom hem så hade syrran två kompisar hemma,en som syrran tog med sig hem,och en som syrran bjöd hem efter kalaset.



Hon som var från festen var där ett tag innan hon blev hämtad.Sen var den andra kompisen kvar hos oss till midnatt.



Jag ska snart börja packa och senare träna en sista träning med damerna innan Partille Cup,vi åker dit imorgon. Gud,vad jag har längtat efter det här!


Jag är hemma igen på Söndag!


Ha det bra så länge!



Kramar från Malin,som bör börja packa!!!


Ovido - Quiz & Flashcards