Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Måndag

Av Malin - 23 mars 2009 19:21

Helgen har varit snabb som vanligt. I lördags så var jag i Täby med A-flickorna och spelade match mot Täby. Vi spelade väldigt dåligt men lyckades vinna iaf som tur var. Jag var verkligen dålig den matchen. Nästa helg är det vår första seriefinal nånsin...den här är mot Lagunda,jag känner att vi verkligen måste vinna den matchen,det vore roligt att få vinna en division 2 serie i Stockholmserien;P


För övrigt så har det inte hänt så mycket.Igår så var jag i Alsikehallen för att titta på herrarnas match mot Sollentuna.Det gick liiite segt för dem i början och låg under i första halvlek.Men sen i andra halvlek så vände de det hela och vann matchen.Nu har de kvalmatcher för division 1 mot HK Järnvägen kvar. Hoppas att de vinner=D




Idag så har det hänt lite saker. Jag var först i skolan och sen åkte mamma,brorsan och jag till Märsta för att köpa skor och åka till optikern.Brorsan hade linskontroll idag så vi köpte skor på Stadium först och åkte sen till optikern. Mamma skulle boka tid till mig också,det var dags för mig att också gå på linskontroll. Men när optikern var klar med David så visade det sig att han hade tid kvar efter David så jag fick ta min linskontroll redan då,så jag slapp boka tid=D När vi kom ut sen så såg jag pappa sitta och vänta på oss. Han slutade kl 16 så han var där när vi var klara. Pappa och David åkte hem medan mamma och jag tog en snabb tur till Eurostop igen (vi var på stadium där innan) för att leta efter jeans och linne till min dansföreställning i skolan nästa torsdag (min födelsedag!). Vi hittade inga bra jeans att dansa i. Jag behövde både linne och jeans till vardag också,så det spelade ingen roll om dem bara var till dansen eller inte. Vi hittade ett linne iaf. Vi ska leta efter jeans någon annan dag. Så vi åkte hem efter det. För ovanlighetens skull så köpte jag TVÅ par skor.Ett för dans/sommarbruk och ett par skor för våren (gympaskor).Jag blev så kär i gympaskorna.Tyckte att den hade lite coola färger.




Imorgon så händer det inte så mycket. Skola och handbollsträning. Nu ska jag ta det lite lugnt.




Kramar och pussar från Malin! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat.    Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha ...

Av Malin - 2 januari 2014 23:53

Nytt år,nya möjligheter brukar man typ säga...   2013 var ett riktigt skitår för mig. Nästan det enda positiva var att jag fick ett deltidsjobb på Arlanda. Sen har man bara famlat i mörker efter ett ljussken. Den har synts vid några tillfällen, m...

Av Malin - 17 maj 2013 00:24

Ja ni läste rätt. Efter nästan ett år med innehåll av arbetslöshet, kortare kompetensutbildning och praktikplatser så har jag äntligen fått ett deltidsjobb med lön. Detta är då på Max på Arlanda. Kortare utbildning om en vecka,sen får jag förhoppning...

Av Malin - 4 april 2013 21:37

I tisdags fyllde jag 20 år. Men det riktiga partajet varade under måndagen på ett så kallat öppet hus. Pappa fyllde 50 i lördags så därför hade vi lite extra firande. På hans födelsedag visste han inte alls vad vi hade planerat. Vi lät allt vara...

Av Malin - 3 februari 2013 19:56

Ja nu har februari kommit... Mycket händer på en månad. Fick praktikplats på ett av Uppsalas 4 Stadiumbutiker. Börjar min fyra veckors praktik där i slutet av februari.    Efter nyår bestämde jag mig för att byta klubbadress i jakt på få speltid,...

Ovido - Quiz & Flashcards