Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Malin - 13 mars 2009 22:05

För typ andra gången på två månader så var det fredagen den trettonde idag. Den dagen började inte så bra. Jag vaknade av att mitt mobilalarm ringde från nedervåningen.Ooops,hade visst "glömt" att ta med mig den upp till mitt rum. Så den ringde på byrån i hallen på nedervåningen. Hundarna skällde också så jag vaknade nog mest av dem. Så jag fick rusa ner och stänga av alarmet och åt sedan frukost.

Skoldagen började med två nationella prov i Engelska. Det gick rätt bra. Sen så åt jag lunch och hade sedan spanska.Hade värsta paniken när jag insåg att jag knappt kunde glosorna.Så jag pluggade stenhårt på rasten. Den här gången så skulle spanskaläraren hoppa över några glosor,eftersom vi hade en text som vi skulle översätta till svenska och som var lite svår. När lektionen började så hade jag knappt nåt i huvudet iaf.Men vid glosförhöret så kunde jag helt plötsligt alla ord han nämnde. Så just det ögonblicket så hade jag tur.

Efter skolan så fick jag skjuts av mamma hem. Jag åt mellanmål och tittade på Top Model. Sen åt jag middag och vilade en halvtimme innan jag bytte om till träningskläder.Jag hade träning med A-flick ikväll. Träningen kändes lite som en lekstuga.Speciellt på slutet när vi spelade match.

Nu sitter jag här och är just nu inne på MSN. Jag är sååå utråkad... Imorgon väntas två matcher.Först hemmamatch mot Vallentuna med A-flick och sen bortamatch mot Rimbo med U-laget. Är sååå himla sugen att stå i målet nu,redo att spela match och vinna. Vi får se hur det går imorgon.

/ Kram Malin

P.S Förra veckan så fick jag reda på att vi ska ha våran dansföreställning i skolan på skolans Maggankväll,som är på MIN FÖDELSEDAG!!!!!! Det verkligen suger att jag måste stå där i gympasalen med andra nior och skämma ut mig på min 16-årsdag med min extremt fula dansrörelse!

Ovido - Quiz & Flashcards