Alla inlägg under februari 2014

Av Malin - 5 februari 2014 20:58

Har nu varit lite off. Har varit mycket med jobb och annat. 


Ligger nu i sängen. Rätt matt efter jobbet. Men det var en rolig arbetsdag. Man hann med mycket under dagen och när man för en gång skull mådde okej så blir man bara glad över att ha hunnit så mycket. 


Har ännu inte börjat med gym ännu. Ska skaffa ett gymkort nästa vecka eller titta på olika gymvideos osv så att man kan gymma hemma. Håller alla dörrar öppna än så länge. Inte alltid man orkar gå till gymmet varje gång jag är ledig ;) 


Januari har varit ganska tuff psykiskt. Har fått två nya vänner på jobbet som jag kan prata med om allt på jobbet varenda dag vi jobbar ihop. Känns skönt att ha några att prata med på jobbet om de jobbiga törnarna. Tack för att ni finns <3


Testar nu att använda Spotify till min blogg med den lågteknologiska erfarenheten jag har. Om mindre än två månader är jag ett år äldre så snart kommer jag inte förstå någon ny teknik överhuvudtaget. See ya!


Molly <3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards