Alla inlägg den 1 december 2010

Av Malin - 1 december 2010 21:15

Nu har vi kommit in i julens månad. Det är förbaskat kallt ute. Tror att det är 18 minusgrader ute just nu. Jag hinner knappt vara ute två minuter innan jag hellre vill vara inomhus igen. Därför är det mest sämst när man måste vara ute, tex när man väntar på bussen eller tåget.

 

Fick äntligen öppna min chokladkalender med Disneyprinsess-motiv ( Ja, jag vet! Jag borde växa upp och klara mig utan det vid juletid,men nu hade mamma köpt det väldigt billigt när hon var på Ullared i oktober).

 

David,min lillebror (lillfjanten) fyller år imorgon. Blir nog inte så mycket firande av honom med tanke på att jag har jobb imorgon och vi ska sen till Hälsohuset. Har dock själv ingen träning imorgon. Vi var rätt slitna på träningen ikväll efter matchen igår mot HK71 (förlust) så vi ställde in träningen imorgon. 

 

Ska duscha nu!

Malin<3 

Ovido - Quiz & Flashcards