Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Malin - 7 oktober 2010 20:17

Försöker peppa mig själv till att överleva resten av veckan. Haft fyra dagar i rad då det har varit handboll en del av dagen. I söndags satt jag på bänken,uppvärmd men kall om fingrarna (det var kallt i Rosersbergs nya hall) och satt där hela matchen. Måndag: Två timmars träning som slutar sent. Tisdag: Match borta mot Jakobsberg. Stod hela matchen,stretchade inte benen ändå fast jag borde ha gjort det. Det resulterade i att jag var aaaasseg i benen och hade ont där också dagen efter. Tränade ändå onsdagsträningen. Sov dåligt i natt så det fick bli en dag hemma istället för temadag i skolan. Tog tåget sent på eftermiddagen till Märsta för att jobba på lagret.

 

Oavsett sömnlösheten gick jag upp tidigt och piggade upp mig själv genom att mamma och jag åkte till Rimbo för att gå på deras årliga marknad. Gjorde lite fynd. Marknadsnougat,vantar och lite annat. Bland annat köpte vi en bra och praktisk borste med gummifransar som man tar bort päls och annat som är svårt att få bort med vanlig borste. Har använt den till vardagsrumsmattan och i trappan där vi har enormt mycket päls efter vissa jyckar hemma hos oss. Trappan är full av päls efter våra strumpor som har just gått i hundpälshärvan på nedervåningen. Borsten funkar alldeles utmärkt!

 

 

Nu ska jag softa innan jag ska lägga mig.

 

Malin<3

Ovido - Quiz & Flashcards