Alla inlägg den 6 november 2008

Av Malin - 6 november 2008 22:38

Tusen miljoner förlåt för den långa frånvaron.Jag har varit så slut varje dag den senaste tiden så att jag inte orkade eller glömde skriva på bloggen.




I måndags var jag i Jakobsberg på kvällen och spelade handbollsmatch med A-flickorna. För ovanlighetens skull så blev jag lagkapten denna match. Jag fick inte komma in för spel förrän andra halvlek,släppte in fyra mål. Och vi vann med 23-8.




Just nu är syrran i Etiopien,saknar henne så j*vla mycket. Just nu så tror jag att hon är i Addis Abeba och tar massa foton med sin kamera. Hon älskar att fota massa saker.




I helgen ska jag spela match med A-laget på söndag i Grillby. Sen får vi se vad jag gör på lördagen,kanske kollar på matcher i Alsike? man vet aldrig.Nu ska jag gå och lägga mig.




Kram från Malin 

Ovido - Quiz & Flashcards